Monday, October 18, 2010

aku bukan pemalas

aku bukan pemalas cuma xrajin jew..hek...
sebenarnya aku nih hangat2 taik hanjing jew..ms nk wak blog nih, berkobar2 semangat haku mengalahkan nk jwb exam. snggup lek awal kelas bab nk blik wak blog tp skrng haku da mls nk update. hekhek...mmg bagitu..hehe...
well...haku bukan malas cume bz nolong PM selesaikan mslh kebanjiran makhluk asing yang mendarat di muka bumi Malaysia nih. camne nk hapuskan menatang nih..
dala bwk penyakit...kekadang dibwk nyer lari anak2 dara pak cik taha, sedara mak su belah mak membe haku yang malatop tuh. kecewa tertonggeng pak cik hamdan bila tau Rogokiah (anak pak cik taha) dibawak lari ke lombok. xmakan petai (mknan rugi beliau) selama seminggu. cian haku nengok...da mcm kambing guruh da...
aa...kalo korang de senjata atau idea2 bernas, lehla kongsi nga haku camne nk hapuskan menatang tuh...sila apundi kencing ke 88876. tata....

undi..jgn xundi....





                       nila anak dara pak cik taha..comel kan?? rogokiah name nyer...

 

4 comments:

  1. cokelat: thankz2 tp gua sis ar bebe, bkn bro...ahakzz..xpa2...gua da biasa dipanggl bro..ahakzz..

    anip: hahahaha.....

    ReplyDelete
  2. gunekan bahasa melayu dengan betul...
    p/s:gurun..bukan guruh...

    ReplyDelete